2013-08-01

4.fejezet Az ismerkedés és a buli

Mindenki készen állt a bulira.Nessa megcsinálta a hajunkat és kisminkelt minket.A ruha amit ő adott nekem fantasztikus volt.Jess elvolt ragadtatva Rebeca ruhájától,és örült amiért oda adta neki.....kölcsön.Még Reb gyorsan beszaladt dolgozni egy kicsit a sminkjén,Jess és én felhívtuk a szüleinket hogy éppségben megérkeztünk és hogy Ness elvisz minket egy buliba,persze elkezdtek nekem magyarázni hogy vigyázzak magamra,tartsam magam távol a fiúktól és az alkoholtól stb...de pedig én már 18 éves vagyok.Amikor már elláttak a szüleim azokkal a nagyon "hasznos" tanácsaikkal,visszatettem a telóm a táskába és lementem a nappaliba.
-Kész vagyok,mehetünk.-Jelentettem ki.
-Várj egy kicsit,ne legyél türelmetlen!Jess még telefonál és Reb még mindig nem érzi tökéletesnek magát.
-Bocsi,csak izgulok...-Ültem le Nessa mellé a kanapéra.
-Elhiszem hogy izgulsz,de hidd el Jess és Én ott leszünk melletted.-Nyugtatott meg Vanessa és megöleltük egymást.Pár perc múlva Jess jelent meg a lépcsőn és utána nem sokkal Rebeca.
-Remek!-Csapta össze tenyerét Nessa.-Mindenki elkészült.
Ness-é,       Reb-é,          Jess-é ,     enyém
-Kisasszony....a ház előtt várja önöket két kocsi.-Jelentette be Marie a házvezetőnő aki hirtelen megjelent mögöttünk.
-Ó....biztos a fiúk azok!Köszönöm Marie,lányok indulás!-Pattant fel Nessa.
-Milyen fiúk?-Kérdeztem meglepetten.
-Majd meglátod....kacsintott rám.
-Még nem mondtad el nekik?-Kérdezte Reb.
-Még nem,de ne rontsd el a meglepijüket!-Válaszolta Vanessa.Jess és én egyre kíváncsibbak lettünk és követtük a két lányt,majd az ajtónál meg is álltunk.
-Hát azok meg kik?-Fogtam meg Nessa karját és a két kocsi mellett álló öt személyre mutattam,akik valamilyen köpenyt,napszemcsit és kalapot viseltek.
-Türelem,majd mindjárt meglátod.-Mosolygott és arra utasított hogy várjuk meg őt amíg beszél azokkal az alakokkal.kb.5 perc múlva már jött is vissza,de 2 emberkét hozott magával.Szerintem elég ijesztőek voltak abban a hacukában,és Jess is meglepődött.
-Fiúk,ők itt Jessica és Melodie.-Mutatott be minket Ness.Így közelről elég ismerősek voltak nekem....és pont 5-en voltak.....csak nem az 1D?....áááh,az képtelenség.Bár Vanessa ismeri őket,de ez akkor is hihetetlen lenne.
-Mire vártok?Mutatkozzatok be!-Lökte oda hozzám az egyik fiút Nessa,a másikat meg Jesshez.Elég kedves fickónak látszott,de az a nagy kalap eltakarta a fél fejét.Közelebb lépett hozzám és ő kezdte a bemutatkozást.
-Heló!A nevem Horan,Niall Horan.-Vette le egyszerre a szemüvegét és a kalapját.
-Az enyém meg  Styles,Harry Styles.-Vigyorgott a másik fiú.Jessnek és nekem egyszerre esett le az állunk.Hihetetlen ez az egész,meg sem bírtam mozdulni.
-Ne csak álljatok ott!Öleljétek meg a lányokat.-Utasította őket Nessa és intett a többi srácnak hogy jöjjenek ide ők is.Niall  nyakába ugrottam.Jessnek fülig érő mosolya volt,szerintem fölfogta mi történt,de én még mindig zavarodott voltam,csak azt tudtam hogy Niall Horannel ölelkezek.
-Rendben lányok,ennyi elég lesz.Jönnek a többiek.-Jelentette ki Nessa.Jess elengette Harryt,de én egyszerűen nem bírtam megmozdulni.....lefagytam.
-Melodie,szegénykét megfojtod.Engedd el!!-Próbált leszedni Niallről,de én nem mozdultam.Imádom Nessát!!Sosem hazudik,amit megígér be is tartja.Tényleg be mutatja nekünk a One Directiont.
-Ha nem engeded el szegény szerencsétlent,akkor nem ölelheted meg a többi fiút!!-Próbálkozott tovább Nessa.Niallt ölelem,de hogy a többieket is majd....kihagyhatatlan ajánlat!Elengedtem Niallt és a többiek felé fordultam.Tudtuk kik ők,de még is bemutatkoztak.
Sziasztok!Liam James Payne vagyok.-Ölelt meg engem és Jesset.
-Hali Leeyumaci...na elég a nyálcsorgatásból.-Lépett közbe Rebeca,Liam csak mosolygott.Jess fintorgott egyet és ellépet Liamtől,és én követtem.
-Hellóka!!Én vagyok Zayn Bradford badboy Malik!!-Ugrott elénk Zayn és megölelt minket,aztán oda ment Nessához.
-Szia Nbaba.-Köszönt.
-Szia Zbaba.-Köszönt vissza.Jessel összenéztünk.Nbaba??Zbaba??Miért hívják így egymást.....mindegy.Louis oda ugrott elénk.
-Halikaaa!!Louis The Tommo Tomlinson vagyok!-Ölelte meg Jesset utána engem.Jessica oda ment Niallhez mert őt még nem ölelte meg.
-Okké...most hogy már meg volt az ölelkezés mehetünk is?-Szólt közbe Rebeca.Mindenki megindult a kocsik felé.
-Várjatok!Egy ölelés le maradt....-Állta utunkat Harry és átölelt engem.
-Most már tényleg irány a buli.-Jelentette ki.Be ültünk a kocsikba.Az 1.kocsit Louis vezette,melette Zayn.Hátul Én ültem középen bal oldalamon Niall,jobb oldalamon Vanessa.A 2.kocsit Harry vezette,mellette Jessica.Hátul Liam és mellette Rebeca.Így mentünk életem legelső bulijára.Megérkeztünk egy nagyon jó klubhoz,ahol már javában folyt a buli.Kiszálltunk a kocsiból és felmentünk a VIP terembe.Kb.70-en voltak.Leültünk egy sarokba,egy asztalhoz és Louis bejelentette hogy elmegy az első kör piáért.Elbeszélgettünk egy darabig utána mindenki elvonult a maga "párjával".Vanessa Zaynel,Rebeca Liammel,Jessica és  Harry  velem és Niallel...Louis meg elment csajozni.Jess nagyon magyarázott nekem.
-Úgy látom a barátnőd magányra vágyik, nem hagynánk egyedül kicsit?-Szólt Harry.
-Rendben.....hogy ha azt szeretnéd.-Felelte elpirulva Jess.Harry Niallre kacsintott és elmentek.
-Szeretnél valamit inni...nem vagy esetleg éhes?-Kérdezte Niall szempilláit rebegtetve.
-Igen egy kicsit szomjas vagyok..-Hebegtem.A szőkeség elment a pulthoz,hozzám pedig oda tévedt egy részeg ficsúr.
-Szia szépségem,Dave vagyok és ők itt a haverjaim.-mutatott a háta mögé.
-Szia! És..?!-Szóltam félve.
-Hát...megtetszett nekünk ez a kis társaság..-biccentett a felém jövő 2 barátnőm és Reb felé.
 -Jó,nekünk ti nem...és másokkal vagyunk.-próbáltam hátrálni.Hirtelen mellettem termett Lou,szerencsére.
-Hali! Gond van Mely?-kérdezte.
-Hali! Van egy kicsi...-néztem erősen az előttem álló kb.2 méteres fickóra.
-Hé!Tudod te ki vagyok én?!-rivallt Dave-re.
-Nem..!-válaszolt gúnyosan .
-Helyes,ne is tudd meg! Ez a 2 (mutatott rám és Jessyre )a csajom,az a 2(Ness,Reb) meg a húgaim.
-Ige-n-n?!-nézett furán a 2 méteres.
- Szóljak a gorilláimnak?! Liam,Zayn!!-kiabált Louis-És most Good night! Átkarolta Jess-t és engem,Liam Rebet,Zayn Nessát és hátraarccal elvonultunk.Ismét leültünk az asztalunkhoz,mikor már Niall és Harry is ott volt.Pár másodpercik kínos csend volt,aztán Liam a poharából felnézve kicsit kábán megszólalt.
-Rebeca is per-fect.-Dőlt az említetthez.Mindenkiből kitört a röhögés.Egyszer csak Zayn fölállt és oda ment a DJ-hez,valamit beszéltek és utána visszajött.
-A következő számot Zayn Malik kérte Nbabának a szerelmének.-Szólt a hangfalból.Mindenki Nessára nézett.
-Ez meg mi volt?!-Tört ki belőlem.
-Hát te még nem tudtad?-Szólt hozzám furcsállva Reb.
-Mit kéne tudnom?
-Azt hogy mi 1 hete együtt vagyunk,ez volt a másik meglepim!-Mosolygott zavartan Nessa.Akartam mondani valamit,de közbe megszólalt a zene.A mi kis párocskánk elindult táncolni.Láttam hogy Liam kezet nyújtott Rebnek és ők is elindultak.Louis is felkért egy lányt és Harry kezet csókolt Jessnek aztán ők is eltűntek a tömegben.Már csak Niall és én maradtunk.Egy kicsit habozott,de végül elém lépett.
-Táncolnál velem?-Kérdezte pirulva.
-Persze,szívesen.-Feleltem kicsit túl fűtve.A hely közepére kísért és finoman közelebb húzott magához,a kezemet a nyaka köré fontam és élveztem ahogy az ütemre lépkedünk.Különlegesnek éreztem akkor és ott magam...és remélem Neki az is voltam.Egy pár lépésre tőlünk Nessa és Zayn próbálkozott valami lötyögéssel,és a fiú egy csókkal is,de mivel részeg volt elég furán néztek ki,de végül csak sikerült összehozniuk.Niall őket nézte és olyan fejet vágott,minta valamin nagyon törné a fejét,aztán felém fordult és egyre jobban közeledett.Pár másodperc múlva fogtam fel mit akar....megcsókolni.Nem mintha nem akarnám,de csak ma ismerkedtünk meg.Mondjuk hülye lennék ha nem mennék bele,ezért becsuktam a szemem és én is közelebb hajtottam a fejem.Tudom.hogy amikor 2 ember csókolódzik becsukják a szemüket,ez a filmekben is így van,de nekem nem kellett volna...mivel egymásba ütköztünk.Zavartam húztuk el a fejünket.
-B-bocsánat.....-Jött ki belőlem.
-Semmi baj....én kérek elnézést,tudom hogy ez még korai....-Mosolyodott el egy kicsit kómásan.A lassú zene véget ért.Újra az asztal köré gyűltünk,egy kis piával és egy kis nasival amit természetesen Niallnek kellett.A fiúk be voltak rúgva,mondhatni mi lányok is.
-Liam...nincs kedved táncolni egy kicsit?-Kérdezte fülig érő mosollyal Nessa.
-Persze hogy van kedvem!-Pattant fel Liam és a zsebéből valami fejpántot húzott elő,pont olyat mint a BSE klipjében és Liamből,Leeroy lett.Elkezdett táncolni és a többiek rögtön utána.Mi meg nem bírtuk tovább röhögés nélkül,aztán mi is beálltunk.Hajnali 3-ig meg sem álltunk,de utána Nessa kijelentette hogy indulás van.Elindultunk a kocsik irányába,Zayn és Nessa egymás kezét fogták és ugyan így tett Liam és Rebeca is.Úgy éreztem nem kell sok,hogy a mellettem álló Niall kezét megfogjam,de Ő megtette helyettem.Fülig vörös lehettem,de nem zavart.Örültem hogy jóban lehetek az 1D-vel,főleg Niallel.Így kézen fogva mentünk a kocsikig.Beszállt mindenki.Úgy ültünk ahogy jöttünk,csak most Liam és egy sofőr vezetett.Kicsit kómás voltam és fáradt,de nem csoda.A szeme már nem bírta sokáig,így elaludtam....elaludtam Niall vállán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése