2013-07-28

3.fejezet A nagy nap és az új hely

  Zene
Reggel kómásan hallottam meg az ébresztőt.Pár perc múlva rájöttem hogy milyen nap van.Ezért gyorsan a fürdőbe siettem elvégezni a reggeli teendőimet.Jess felhívott hogy ő már felöltözött,kész van és mindjárt jön és ha pizsibe vagyok még úgy rángat ki a reptérre.A cuccomat levittem az ajtó elé és a kanapén ülve vártam Jessit.Csöngettek és oda rohantam az ajtóhoz.
-Készen vagy már?!Hol a cuccod?Ugye ez nem pizsama?!-Tört ki Jessből.
-Kész vagyok.Itt a cuccom. Ez nem pizsama!!!És neked is jó reggelt...-Hadartam én is.
-Oké,bocsi...jó reggelt.Szüleidtől elköszöntél már?Mert akkor vár a taxi.
-Aha,mehetünk!-Kaptam föl a bőröndjeimet és kiugrottam az ajtón,és már indultunk is a reptérre.Hosszú utat tettünk meg,de délre ott is lettünk.
*London-i reptéren*
 
-Hol lehet Vanessa?-Néztem körbe.
-Nézd,ott van!-Forgatta a helyes irányba a fejem Jess.
-Akkor hajrá!-Indultam el bájos barátnőm felé,de Jessica megállított.
-Várj!Most nem mehetünk oda.Azoktól az emberektől biztos a közelébe sem tudnánk férkőzni.
-Biztosan a rajongói....de mindjárt elmennek,látod?Indulás.-Karoltam bele Jessbe és elindultunk Nessa felé.Amikor meglátott bennünket utat törve a kis tömegen oda futott hozzánk.Leraktuk a cuccunkat és egymás nyakába ugrottunk.
-Annyira örülök hogy újra láthatlak benneteket!-Szorított magához Vanessa.
- Úgy hiányoztál,és milyen csini vagy!-Ámult el Jess.
-Tényleg elképesztően nézel ki.-Dicsértem meg Nessát.
-Köszi csajok.Induljunk,majd út közben elmeséltek mindent.Képzeljétek,saját kocsim van.Ott áll.-Mutatott Vanessa egy kék bmw-re.Elcsodálkoztunk és követtük sztár barátnőnket.Be raktuk a csomagjainkat és mi is beszálltunk a kocsiba.Az egész út csacsogással telt.Nessa elmesélt mindent a sztárrá válásáról.Amikor megérkeztünk tátott szájjal néztünk körbe.
-Üdv itthon!-Mondta Nessa,és kiszedte a csomagokat a kocsiból.
-Itt fogunk lakni?Ez egy palota!-Dörzsöltem meg a szemem,hátha rosszul látok.
- Én is így reagáltam amikor először megláttam ezt a helyet.Gyertek megmutatom a szobátokat-Nevetett fel Nessa és intett hogy kövessük.
-Jó napot kisasszony!Már vissza is ért?Ők bizonyára a barátnői.-Mosolygott egy idős hölgy porolóval a kezében.
-Lányok Ő itt a bejárónőm Marie,és ha egy férfit  láttok majd a kertben az a kertészem lesz Bob.-Mondta Nessa.
-Jó napot asszonyom,a nevem Jessica és Ő Melodie.-Köszönt udvariasan Jess.
-Ööö....heló!-Integettem Nessa háta mögül.
-Vanessa!!Végre hogy haza toltad a segged!Hol voltál?!-Kiabált valaki a konyhából,és felháborodottan Nessa elé állt.Amikor megláttam hogy ki azt hittem elájulok.Vanessa ikertestvére volt az akitől már kiskorom óta féltem mert erőszakos volt,hisztis és mindig rosszalkodott,egyik nap megszégyenített az egész suli előtt.Semmit sem változott,az a ruha ami rajta volt épp olyan vad volt mint ő.Jessnek eltorzult az arca és értetlenül Nessára nézett.
-Nyugi Rebeca,csak a reptéren voltam Jessért és Melodiért.Emlékszel még rájuk?-Próbálta lenyugtatni őt Nessa.
-Ó hát persze a tánc őrült és a kis fogszabályzós.-Gúnyolódott Rebeca.
-N-nekem már nincs is fogszabályzóm!-Hátráltam egyet.Reb megforgatta a szemeit és Nessához fordult.
-Kéne egy kis pénz,új cipőre.-Nyújtotta ki  tenyerét egyenesen Vanessa arcába.
-Bocs Rebeca,de tegnap kértél pénzt,elég sokat.-Ellenkezett Nessa és felénk fordult,Reb meg felháborodottan elment.
-Menjünk a szobákhoz.Kövessetek.-Fogta meg a kezem Nessa és segített felvinni a lépcsőn a nehéz bőröndöket.
-Ez itt a te szobád Jess,menj be és pakolj ki.-Utasította Jesset Nessa.Ahogy Jess belépett a táskái ki estek a kezéből.
-Azta!Ez a szoba mesés!-Futott oda az ágyhoz és ráült.
-Örülök hogy tetszik.Mel szemben van a te szobád.Segítek kipakolni Jessnek és utána neked.-Vigyorgott Nessa.kinyitottam az ajtót és a kb. ugyanaz volt a véleményem mint Jessnek.A szoba tökéletes volt,pont az én ízlésem.
Pár perc múlva Nessa lépett be a szobába,és segített pakolni.
-Van egy kis meglepim,Jessnek már oda adtam,és most te jössz.Remélem tetszeni fog......Tádáá!!!! Húzott ki a zsebéből egy vacsi új telefont barátnőm és a kezembe nyomta.
-Ez szuper!Imádom,és téged is imádlak.-Ugrottam a nyakába.
-Ez még nem minden.-Vigyorodott el és az ágy alól elő húzott egy dobozt.
-Ez mi?-Érdeklődtem és át vettem a dobozt.
-Nyisd ki,és megtudod.
-Egy laptop!Nagy vagy Nessa,ez az enyém?-Öleltem át a laptopot.
-Persze hogy a tiéd.....-Pacskolta meg a fejem Nessa és kacsintott.-Gyere menjünk le a nappaliba,Jess már vár.
-Oké,menjünk már kész vagyok...de mintha hiányozna valami...á meg is van,az 1D poszterek!
-Majd később ki rakod őket,de most tipli..Meg fogta a kezem és elindultunk.
-Mel,te is kaptál telót és laptopot?-Érdeklődött Jess és a képembe rakta új telefonját.
-Igen,én is kaptam csak fönn van a szobámba így sajnos  nem tudom a képedbe nyomni.....-Toltam el magamtól a narancssárga telót.
-Én csak megmutattam,de ha akarod a laptopomat is szívesen az arcodba tolom....-Fonta össze karjait Jess.A kis vitát Nessa telefon csörgése zavarta meg.Elvonult a konyhába és 5 perc múlva sunyi mosollyal leült a kanapéra.
-Lányok akartok bulizni menni?
-Persze!Az szuper lenne!-Ugrott föl Jess.
-Már alig várom,csak mi 3-an!-Ábrándoztam,de Nessa megrázta a fejét.
-Úgy érted 9-en.-Vigyorgott.
-Hogy érted hogy 9-en?-Zavarodott össze Jess.
-Hát...majd meglátjátok,de most irány a ruhák világa.Utánaam!!-Utasított minket Nessa.A szobában egymás után nézegette a ruháinkat,de egy sem tetszett neki.
-Hát,úgy látom nektek egy shoppingolásra lenne szükségetek...majd holnap elmegyünk a kedvenc boltjaimba,de most nézzünk szét az Én ruháim közt.-Közölte és a szobája felé vettük az irányt.Gyönyörű látvány tárult a szemünk elé,Vanessa szobája csodás volt.
-Na gyerekek,ez lesz az én ruhám....és talán ez meg a tiéd Mel....vagy inkább ez?-Mutatott fel nekem 2 csini ruhát,hogy én válasszak.
-A jobb oldali nagyon tetszik,az jó lesz.-Választottam.
-Akkor mire vársz?!Próbáld fel!-Nyomta kezembe a ruhát és Jesshez fordult.
-Neked lehet hogy megpróbálok Rebecatól kérni egy szép rucit,itt is van ő,REBECA!!-Kiabált oda neki és Reb be jött a szobába.
-Hát ti meg?Mi van itt,csak nem divat bemutatót játszotok?-Viccelődött.
-Egy bulira készülünk és Te is jössz.-Karolta át Rebet Nessa,és egy pillanatra úgy éreztem kettős látásom van.
-Miért is mennék velük együtt?!-Nézett értetlenül nővérére.
-Mert meghívtak!-villantott állmosolyt  vendéglátónk.Jól van,mivel imádok bulizni...Megyek!-mondta Reb és már indul ki a szobából,de Ness megállította.
-Várj!Nem tudtál valami csini ruhát kölcsön adni Jessicanak?-Kérdezte.
-Hogy neki?Nem osztom meg a ruháimat ilyenekkel.-Fintorgott.
-Hogy lehetsz ilyen Reb,nem tudnál 1-szer legalább kedves lenni?És csak egy ruhát...-Próbálkozott Nessa.
-Ha nem akarja akkor hagyjad-Szólalt meg Jess.
-Légyszi Reb......-Meresztett boci szemeket Nessa.
-Ha ennyire fontos akkor legyen..de csak most az 1-szer!-Tört meg a jég.
-Szuper!Akkor irány Reb szobája...most az 1-szer.-Örvendezett Nessa,én meg az ágyról figyeltem az egész jelenetet.Aztán én is mentem utánuk,egy tipikus "Durcis"(Reb) szobába.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése