2013-07-13

1.fejezet A kezdetek kezdete és a búcsú

  Zene

Hogy mit akarsz??!!-Lepődtünk meg Jessel.Vanessa azzal az ötletével állt elő hogy ha elvégzi a gimit akkor kimegy Londonba és valóra váltja az álmát,sztár akar lenni.Persze mindenki támogatja,hiszen megvan hozzá minden tehetsége,de én nem rajongtam annyira az ötletért.Nem azért mert féltékeny lennék rá,csak nem akarom elengedni.Jessica viszont szuper ötletnek tartja.Mindig azt mondja nekem hogy Vanessa tud vigyázni magára és hogy ő itt van nekem.Én ezt tudom de akkor is hiányozni fog,de nekem támadt egy fantasztikus ötletem:Ha Jess és én befejezzük a sulit Nessa után megyünk,igaz,hogy egy évet kell várnunk de mindent megteszünk hogy utána mehessünk.
                       
                              
 * fél év múlva/reptéren  *
-Hiányozni fogsz Nessa!!!-Ugortunk a nyakába.
Ti is nekem!Ne aggódjatok majd mindennap fölhívlak titeket és ott a facebook meg a skype...-Nyögött Nessa aki már  lassan összerogyott a szorításunktól!
-Remélem is.-Kacsintott Jess.
-A 7 órás Londoni gép 10 perc múlva indul-Hangzott a bemondó.
-Akkor hát eljött a búcsú ideje.-Hajtottam le könnyes szemmel a fejem.
-Ne sírj Melodie,egy év és újra együtt leszünk.-Simogatta meg a fejem Nessa.
-Ha megérkeztél értesíts,oké?-Lépett közbe Jessica.
-Mindenképp!-Ölelt át már ő is könnyes szemmel és elindult a repülő felé.Integettünk neki amikor felszált a gépre és kb.10 perc múlva csak egy kis pontot lehetett látni az égen.
-Hát... akkor..elment...és hogyan tovább??-Kérdeztem értetlenül.
-Csak türelemre van szükség és ennyi!!-Mosolygott Jess,kézen fogott és elindultunk haza.







Ennyi lenne az 1.fejezet.Remélem tetszett és ha igen komi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése