2013-07-21

2.fejezet A meglepetés

   zene                                                         *1 év múlva*

       A hasam már görcsben áll az izgalomtól.Már csak egy nap és irány London.Jessel már vagy egy 2 napja készen állunk az indulásra.Most itt van nálam és épp a gépen keresünk rá a mi sztár barátnőnkre amikor megláttunk egy eléggé sokkoló cikket.
-Mel!!!Látod ezt??!!-Jött ki belőle egy szuszra és majdnem lefordult a székről.
-Nem hiszek a szememnek!!Ugye ez csak pletyka??-Dülledt ki a szemem ahogy megláttam a képernyőt.
-.Te hülye...nem látod a képeket?!-Mordult rám piros arccal.Inkább olvasd!-utasít keményen.
zene


Zayn Maliknak új barátnője van?

A minap kapták lencsevégre az 1D egyik énekesét és az ifjú sztárt Vanessa Tate-et.
Egyik informátorunk szerint elég jól összemelegedtek az utóbbi pár napban.
Igaz,2 hete ismerik csak egymást.További hírekért katt weboldalunkra.

cikk:Ann Gilbert                   fotó:A.Thomson


 -Vanessa összejött egy sztárral és nem szólt nekünk??!-Mérgelődött Jess és kivettem a kezéből a telóját mielőtt összetöri.
-Biztos akart szólni csak még lehet, hogy nem biztos a dolog......-Újra olvastuk a cikket vagy 10-szer és arra a döntésre jutottunk hogy felhívjuk Nessát.
-Ilyen nincs!!Nem veszi fel!!!-Kiabáltam.
-Akkor hagyj neki üzenetet.-Javasolta Jess.-Én megyek mert ugye holnap nagy napunk lesz.- Vette ki kezemből a telefonját és kiviharzott az ajtón.Egyedül maradtam és megírtam az üzit:
'Szia.Fontos lenne beszélnünk.Hívj azonnal ahogy elolvastad.Puszi.'
Ledőltem az ágyra és vártam hogy hívjon.Fél óra múlva meg is történt.
  Én:Haló?Nessa te vagy?
  Vanessa:Persze te kis lökött, én vagyok na mond azt a nagyon fontos dolgot....
  Én:Jessel láttunk rólad meg Zayn Malikról egy cikket!Ez igaz és nekünk nem szóltál??!
  Vanessa:Nyugi!Tudok a cikkről.Ismerem Zaynt,de nem vagyok a barátnője.
  Én:Te ismered Zayn Malikot?!!!??
  Vanessa:Ismerem az egész 1D-t és amint lehet bemutatlak nekik csak érjetek ide éppségben.És különben is,nem kéne már aludnod?Holnap korán kelés lesz, ugye tudod?Remélem nem most fogsz neki a  pakolásnak....
   Én:Oké!Ajánlom is hogy bemutass nekik.Felfogok kelni időben és már rég be van pakolva.
   Vanessa:Örülök.Majd holnap találkozunk.Jó éjt és ne késd le a repülőt, mert képes vagy rá!
   Én:Jó éjt és nem fogom!
Beállítottam az ébresztőt és elmentem fürdeni.Aztán lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése